10 sie 2017

KATO & BB

Z okazji OFF festival zjawiliśmy się w Katowicach. Sporo dobrej, nowej muzyki wypełniało koncertowy czas. Po i przed występami tez nie próżnowaliśmy. Zjeżdżaliśmy miasto i jego okolice. Dziękujemy Loli za wszystkie miejscówki które poleciła. Naprawdę okazały się tego godne. Miło też i to bardzo było się spotkać na żywo, porozmawiać, pośmiać się. Wcześniej wymyśliliśmy że po muzycznych uniesieniach wybierzemy się na wycieczkę do Bielsko Białej. Tak się pięknie złożyło, że akurat w dzień naszego wyjazdu do BB Dorian miał wolne i postanowił towarzyszyć nam jako przewodnik. Przez Tychy, przez jeziora, zalewy, górki, pałace, przerwy na kawę, piwo, awokado doprowadził nas do samego centrum gdzie przyswoiliśmy bułę z pieczarami i pojechaliśmy w swoje strony. Noc w Bielsku sponsorował nam Tomek. Zrobił też kolacje, śniadanie i udostępnił internet by skonsultować trasy do miejsc, które chcieliśmy zobaczyć. Zacne kamienice, brukowane podjazdy, panoramy miast, bujanie w chmurach. Jest co wspominać. Jest też co oglądać (poniżej). Dzięki wszystkim za spotkanie, towarzyszenie, oprowadzanie. Było super!!!